Gå til innhold

Fete biler i tr.heim

Ranger emnet


Stephan

Anbefalte innlegg

Originally posted by Stephan

Går vel en gt3000, to nsx, to evo, en skyline, en supra og gikk en diablo i trondheim, hvis jeg ikke tar helt feil?!?!?! Noen som vet noe mer? Ikke sikker jeg..... Bare det jeg har sett......

 

Originally posted by Quattro Competition

 

Kjedli for disse Japsebila at det er en Gammal S2 som kjører rævva av alle i denne byen da...

 

Originally posted by Stephan

Hehe.. joda.. vet av den saken der ja.. men motor er ikke allt eller da.. Tror du den kjører ræva av diablon også? Ikke vet jeg... vet den går å inni helvete værtfall... råere blir den til i sommer også :):)

 

Originally posted by funkes

 

 

lol lol lol

Bra sagt!

Den S2'en er nok kjappest i byen ja...kanskje noen amerikanske flak som er kjappere rett frem men... De teller ikke ;)

 

Hvis man skal ramse opp "fete" biler i Trondheim, er vel kanskje dette litt feil post?

 

Originally posted by westside

 

Det går en svart diablo i trondheim ja, han som eier den er en av "stargate"-gutta, Hallgeir... Den er vel heller ikke original...

 

Det går forresten tre supraer (mk4) i byen

 

 

 

Vært morro å sett bjørnstad sin skyline mot s2 da:) Han har visst skaffet seg en giant turbo å =)=) Gleder meg til å se den i aksjon i sommer. Westside: Tenkte på ff modellen:) Vet ikke åssen det ligger an med rx7 hær da? Sett værtfall en rå en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Åssen S2 er det snakk om her?

Privat?

Så en sort S2 med noe ES-tuning klistemerker greier som kjørte her en dag..Så ut til å gå greit..

Den det er snakk om?

Mercedes C200 Espirit 95-mod

(x) Mercedes 190E 2.6 87-mod

(x) Mercedes 190E 2.0 87-mod

(x) Audi 200 2.2 Turbo Quattro 86-mod

(x) Mercedes 230CE 89-mod

(x) Peugeot 205 1.9 CTi cab 87-mod

(x) Mercedes 190E 84-mod

(x) Peugeot 205 GTi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by westside

 

Det går en svart diablo i trondheim ja, han som eier den er en av "stargate"-gutta, Hallgeir... Den er vel heller ikke original...

 

Det går forresten tre supraer (mk4) i byen

 

Den diablon er vel solgt den nå? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den aktuelle s2en er grønn ja, med Grønnt!! interiør:eek: Den tilhører Øystein, bedre kjent som S2-Ost på div forum.... Tror ikke det er noen som er i nærheten engang i byen i disse tider iallefall... Det som er så rått med denne bila er at den har 500+++ hester, men fortsatt brukes i daglig drift.... Det er respektabelt... Alle kan jo kjøpe seg en supersportsbil til en slikk og ingenting i utlandet , og kun bruke rødskilter(Skyline, Hint Hint...) Tror ikke skyline tar s2en til sommeren heller... Dessuten kommer det en Audi Coupe med Sinnsyk motor på veien snart også........ Den kan nok bli like rask som Ost hvis ting funker som det er tenkt...

;)

S2 Sedan powered by ESTUNING.NO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Don" Johansen sin camaro er rimelig heftig når det kommer til effekt, sist jeg prata med brødrene så var det rundt 1000hk på bakhjula, men de skulle bytte til en ny og bedre kompressor i løpet av vinteren. Ellers finnes det en viper eller to, samt en hel del spesielle amerikanske biler for de av oss som har den interessen.

 

Gleder meg til sommeren når bilene kommer ut i gatene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nå litt følsomt o.l når det begynner å sa så sinnsykt av som i den s2èn også da... Så han ikke fikk start en gang... startet opp en pc, trykket litt å justerte litt så fikk han start:):) Men det er helt sikkert verdt det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den S2en er jo sinnsyk da... Så den senest på mandag...

UUUH hvor den går! Kan jo bare pakke sammen sakene mine jeg ja..

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nå Synny GTI-R går bra også jeg da, men å sitte på den ble visst som å kjøre gressklipper i sammenlikning med S2en, sier de som har sittet på med begge. har ikke fått noen tur med Øystein enda jeg, men håper det blir snart...

Kom forresten på enda en trondheims værsting, en annen S2Coupe, rød med komplett rs2 drivlinje, s8 bremser og motorommet fullpakka med sportquattro parts, skulle visst ha 504HK ifølge tyskera han handla av...

S2 Sedan powered by ESTUNING.NO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quattro Competition

Jeg synes nå Synny GTI-R går bra også jeg da, men å sitte på den ble visst som å kjøre gressklipper i sammenlikning med S2en, sier de som har sittet på med begge. har ikke fått noen tur med Øystein enda jeg, men håper det blir snart...

Kom forresten på enda en trondheims værsting, en annen S2Coupe, rød med komplett rs2 drivlinje, s8 bremser og motorommet fullpakka med sportquattro parts, skulle visst ha 504HK ifølge tyskera han handla av...

 

Tøff den gti-r`en også ja... rød s2? Holder den også til på es?

En jeg jobber med har jobbet der før å han sa at det var en rød værsting s2 der også? Samma?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Wicked

Den S2en er jo sinnsyk da... Så den senest på mandag...

UUUH hvor den går! Kan jo bare pakke sammen sakene mine jeg ja..

 

 

Feeeet bil du har fått deg!!!! Åssen er det med registrering til deg da? Noen planer? Helvete å sitte på gal side?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare for å putte på litt ekstra angående Camaroen til Don, han driver å bygger en ny 69 camaro nå, som skal ha en rimelig feit motor. Var vel snakk om en rundt 1400hk - motoren har han allerede henta i statene. Har vært opp å sett at de står å fikser på den inni garasjen, den tror jeg kommer til å bli et rimelig fett monster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quattro Competition

Jeg synes nå Synny GTI-R går bra også jeg da, men å sitte på den ble visst som å kjøre gressklipper i sammenlikning med S2en, sier de som har sittet på med begge. har ikke fått noen tur med Øystein enda jeg, men håper det blir snart...

Kom forresten på enda en trondheims værsting, en annen S2Coupe, rød med komplett rs2 drivlinje, s8 bremser og motorommet fullpakka med sportquattro parts, skulle visst ha 504HK ifølge tyskera han handla av...

 

Er den røde fra byneset?

1987 Audi 90 Quattro

1969 Volvo Amazon

Low class, low budget, high octane!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier ikke mer enn at det er en bil på Stjørdal? som tilhører enn som jobber hos Toyota Hell Bil i Trondheim.

Den knuser nok både nevnte Diablo og garantert nevnte S2.

 

Den har så vidt meg bekjent minimum 500hk og maks hk ligger på over 800hk.

 

Hvilken bil jeg mener, jo mitt user navn sier nok det meste.

 

Angående om "Supersportsbiler" som ikke kan brukes til daglig så er det bare å lese siste Bilsport. Der er det hintet til en Bmw som skal være en av Sveriges raskeste på 402 m og dras fra og til stevner på trailer, det gjør de ikke med nevnte Supra som artikkelen handler om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Supratt 3.0

Sier ikke mer enn at det er en bil på Stjørdal? som tilhører enn som jobber hos Toyota Hell Bil i Trondheim.

Den knuser nok både nevnte Diablo og garantert nevnte S2.

 

Den har så vidt meg bekjent minimum 500hk og maks hk ligger på over 800hk.

 

Hvilken bil jeg mener, jo mitt user navn sier nok det meste.

 

Angående om "Supersportsbiler" som ikke kan brukes til daglig så er det bare å lese siste Bilsport. Der er det hintet til en Bmw som skal være en av Sveriges raskeste på 402 m og dras fra og til stevner på trailer, det gjør de ikke med nevnte Supra som artikkelen handler om.

 

Høres bra ut... men denne s2èn er ikke akkurat færdig og ingen vet hva mer som skjer til sommeren;) HAr du bilde av bilen din da? Skal du på lånke eller noe till sommeren kanskje? Så får vi se hva som duger:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår