Boble73 Skrevet Juli 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2011 Jeg har en helt vanlig golf 2 1,6 som har en litt sliten motor, men det er 5 trinnskasse i den. Har også en GTI 8v stående. Motoren på den er grei, men girkassa er ikke helt god. Er det noen som vet om det går bra å bruke orginalkassa på GTI motoren? Siter Golf 2 Boble 73 american roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2011 Ja, det kan du. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boble73 Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2011 Toppers. Da blir det motorbytte snart. Gleder meg til å få byttet motor siden fordeleren er rustet fast slik at jeg ikke får justert tenninga nå. Siter Golf 2 Boble 73 american roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2011 Girkassen går om hverandre, er 020-kasse på din. Forskjell på inngående aksel på noen girkasser, da med tykkere aksel og flere tenner på de mer 'effektsterke' motorene. Dette tilpasses ved å bytte clutchlamell. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boble73 Skrevet August 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2011 Ble ikke motorbytte alikevell. Ble kjøpt to nye gammlebiler i stedet. Så nå er bil med motor til salgs. Ligger i biler til salgs forumet. Siter Golf 2 Boble 73 american roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg