Hugo92 Skrevet Juli 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2011 Har er mazda 626 91 mod stasjonsvogn. Den vill ikke starte, har sjekka batteriet men det er helt å har nå byttet starter på den. Skjer ingen ting når jeg vrir om nøkkelen, det sier bare ett lite klikk i motorrommet ett sted, har ikke hatt noen til vri om så jeg kan høre hvor det kommer fra. Noen kloke hoder som vet hva dette kan være ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juli 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2011 Klikket er trolig starteren som slår inn, men ikke klarer å dra rundt. Årsaken er enten dårlig starter eller dårlig spenning. Siden starteren allerede er byttet, må det være strømproblemer. enten dårlig batteri, eller dårlig forbindelse til batteri, eller batteri til blokka. La lyset inne i bilen stå på. Om det slukner (nesten) helt når du prøver å starte, så bekrefter det at det er dårlig med strøm -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugo92 Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2011 Har klokke i bilen å den slokker når jeg vrir om nøkkelen, men har kjørt startkabler på batteriet å rett i kablene å ingen ting skjer da eller. Er det dårlig jord ett sted da eller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juli 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2011 Mest trolig dårlig kontakt fra minus på batteriet til gods (blokka). Når du bruker startkabler er det best å koble negativ til blokka på bilen som skal startes i stedet for - på batteriet. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugo92 Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2011 Nå har jeg vært ute å prøvd det men ingen verdens ting skjer nå eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg