peprepupp Skrevet Juli 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2011 Heya! Jeg er bil-nooob, og lurer på følgende: Bilen min Jetta 2 -85 går ikke gjennom eu-kontroll med t-dekk. Vognkortet sier H, men alle andre golf2 og jetta2 kjører jo rundt med T-dekk. Har de ikke eu-kontroll de a? Oppgitt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Juli 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2011 hva i svarte er T-dekk? Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2011 Sommerdekk sin hastigheitsmerking skal være høgare enn toppfarten på bilen. Er det lågare, er det nok feil på eu kontrollen ja. Er mange som er useriøse på eu kontrollen, so ein eu godkjent er jo ikkje akkurat eit kvalitetsstempel. Kva slags motor har du i bilen din og veit du kva som er topphastigheiten på den? (står kanskje i brukarmanualen til bilen) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2011 hva i svarte er T-dekk? Hastigheitkoden på dekket Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peprepupp Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2011 Motorn er 1.8 med 90 hester eller noe. 19E står det i vognkortet, hvis det sier noe. Kanskje toppfart var 200 da den var kliss ny i unnabakke, med hjemlengsel og sol i ryggen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crabmann Skrevet Juli 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2011 19E er karoseri betegnelsen på bilen. Bilen skal vell ha dekk som er godkjent for 220km/h tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peprepupp Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2011 220? LOL. Haha. Nå skifter jeg bremserør og slanger på bilen. Det har grodd noe jævlig fast, så jeg prøver meg på et litt alternativt kabelstrekk. Er det noe EU-folka setter fingern på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Juli 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2011 Sett på vinterdekka... Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg