Gå til innhold

Min Omega b 3.0 24v

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er noe jobb bytte det.

Enkleste er om en kapper av hjørnet nederst på dashbordet. Da ser du inn til registeret. Den er det jo bare lime på igjen. Å ingen som ser det nede der med midtkonsolen på plass.

Gjør du ikke det må du ut med dashen. Det er mye jobb.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Nå som det nærmer seg jul, tenkte jeg og handle inn en julegave til omegan. Valget gikk på en X30XE med 142 000km på klokka med fult service hefte, nylig byttet reg reim og utrolig god stand, Så planen er og få den opp i bilen etter jul en helg, etter det så skal jeg prøve og få V.S motor eller vidar strand til og koble opp et datasprut. Pratet nemlig med en bekjent, og han hadde få bremsa sin 3.0l til 295hk, med bedre sprut,eksos,innsug osv. hos V.S. Så da tror jeg dette blir en brukenes bruks bil til meg og frua :D

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som det nærmer seg jul, tenkte jeg og handle inn en julegave til omegan. Valget gikk på en X30XE med 142 000km på klokka med fult service hefte, nylig byttet reg reim og utrolig god stand, Så planen er og få den opp i bilen etter jul en helg, etter det så skal jeg prøve og få V.S motor eller vidar strand til og koble opp et datasprut. Pratet nemlig med en bekjent, og han hadde få bremsa sin 3.0l til 295hk, med bedre sprut,eksos,innsug osv. hos V.S. Så da tror jeg dette blir en brukenes bruks bil til meg og frua :D

digger dei omega prosjektene dine :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

2012 blir et flott år for denne omegan, får ny motor i januar, og konseptet den skal få er ferdig designet. må si jeg gleder meg, planen er og ha den ferdig til gatebil våler. første treffet. Da drar jeg oppover med xtremecar.no. og stiller den ut.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår