bache Skrevet Oktober 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Når det gjelder skiboks så kan jeg varmt annbefale Skiguard 960 Touring ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjåføren Skrevet Oktober 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Den bilen har jeg sett på hjemmesiden til Skiguard, ja (med en annen reklame på). Med den deiligste fargen! Fin skiboks det der, men personlig liker jeg en kortere variant (uten å diskutere smak). Siter 2015 Skoda Octavia 1,8 TSI DSG 4x4 1971 VW Boble 1302 (godbilen en fin sommerkveld) 2000 Honda HR-V 1,6 (godbilen til kona) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bache Skrevet November 1, 2011 Rapporter Share Skrevet November 1, 2011 Ja det var når det sto skiguard over hele sant ? "Problemet" med octavian er at bakluka er hengslet så langt inn på bilen at man er nødt til å ha skiboksen ganske langt frem. Skulle gjernet hatt den litt lengre bak selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjåføren Skrevet November 1, 2011 Rapporter Share Skrevet November 1, 2011 Ja det var når det sto skiguard over hele sant ?. Jada, det var ganske lett å lese, selv om det sto på skrå! Det lyste godt opp, kan en si..... "Problemet" med octavian er at bakluka er hengslet så langt inn på bilen at man er nødt til å ha skiboksen ganske langt frem.Skulle gjernet hatt den litt lengre bak selv. Ja, og derfor synes jeg en 2 meters boks tar seg godt ut på Octavia'n, f.eks 825 touring Siter 2015 Skoda Octavia 1,8 TSI DSG 4x4 1971 VW Boble 1302 (godbilen en fin sommerkveld) 2000 Honda HR-V 1,6 (godbilen til kona) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg