Gå til innhold

88'Soarer 3.0GT Limited, 83' Levin 1600GT-Apex og FC3S RX7 Savanna

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Legger ut noen bilder av hva jeg driver med når jeg kjeder meg på ferie. ;)

 

88' Toyota Soarer 3.0GT-Limited MZ21 - Digger utseendet på disse! Bilen er klar for lakk og montering av eksteriøret.. Høyre sideskjørt er ikke montert enda. Forhjulene er ikke montert enda, og bakhjulene ligger bare klar på akslingen så dekket stikker for mye ut :P

IMG_5985.jpg

Understell og interiør er ferdig.. venter bare på lakk og eksteriørdeler.

IMG_5986.jpg

IMG_5987.jpg

Tror ikke jeg vil ha så mye dekkstrekk.

IMG_5992.jpg

IMG_5993.jpg

Kantete og god rumpe.. :)

IMG_5999.jpg

IMG_6000.jpg

Hjulene foran er ikke montert, karosseriet ligger bare oppå :) Raggar-stuck!

IMG_5996.jpg

Høyre sideskjørt er ikke montert enda.

IMG_5988.jpg

Her ligger "BBS" felgene som følgte med Soareren, men jeg stjal de griseråe felgene til RX7n for jeg syntes det ble helt rått!

 

Denne blir antagelig enten hvit med mørkere farge fra lista og nedover(noe beesj-aktig) eller hele bilen mørkegrå.

 

83' Toyota Corolla Levin 1600 GT-Apex

Understell og interiør ferdig. Denne er også klar for lakk og eksteriør. Hjulene er montert og jeg synes selv de passer bilen perfect. Eneste jeg er misfornøyd med er at det ikke er en Trueno med vippelyktene, men jaja.. :)

IMG_5989.jpg

IMG_5994.jpg

Skal en leppe på her, men venter med den for jeg vil ha denne mørkegrå..

IMG_5998.jpg

Her ser du velteburet også. Skal også plassere et par dekk i bagasjerommet og et brannslukningsapparat mellom passasjersetet og dashboardet.

 

IMG_5997.jpg

Her er de felgene som følgte med de tre settene.. BBSene har jeg malt gull-farget..(skal males et strøk til.) Btw.. Corollan ble laaav :)

 

IMG_6001.jpg

Her ligger også den ubygde RX7'n

Endret av divad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår