wezel Skrevet Juli 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2011 Jeg har sett på muligheten for å spare noen penger på å importere en golf 6. Jeg har aldri importert bil før men har lest endel om det å vet nogenlunde hvordan det foregår. Jeg tenkte å importere en golf 2.0 tdi 140hk fra USA bra utstyrt. Vil det være mulig å få godkjent denne i Norge? Hvor kan jeg få tak i de papirene jeg trenger? Ved utrenging av totalpris er det Kjøpesum+25% moms+engangsavgift+frakt. Det kommer vel ikke moms oppå engangsavgiften? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2011 Har du prøvd http://www.toll.no for svar mht godkjenning? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2011 Er nok lurere i såfall å importere fra Tyskland. De I USA har en helt annen spec, og du må bla bytte lys for å få de godkjent. Husk også at din får kortere garanti enn biler importert av Møller Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Juli 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2011 Det kommer vel ikke moms oppå engangsavgiften? Nei, men du må betale moms på frakten (som koster ca 15000 kr fra havna på østkysten). Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg