mariusw Skrevet Juli 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2011 Hei folkens! Foreldrene mine sin Honda Accord 1.8 99mod trenger skifte av bærekule etter EU kontroll. På kontrollseddelen står det at det er Framre venstre øvre yttre bærekule som må skiftes. Jeg ser at på mekonomen selger de bærekuler til rundt 500 kroner men jeg begynte å lure på om hele bærearmen må skiftes i slengen eller kan man bare skifte bærekule? Håper på svar :) mvh Marius Wiik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juli 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2011 Jeg har en mistanke om at du trenger en hydraulisk presse for å kunne skifte bare bærekula. Om man bare har normalt verktøy tilgjengelig blir det derfor gjerne å bytte hele armen. (har i hvert fall vært slik på noe annet fra Japan jeg har prøvd meg på) -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg