Gå til innhold

Hvilke tilbud har dere fått på bil med utstyr?

Ranger emnet


Arteju

Anbefalte innlegg

Kunne v�re interessant � se hva andre har f�tt bil for.

For � se hva man kan spare p� � h�re litt rundt.

 

Jeg har f�tt tilbud p� bil fra 1 forhandler i stavanger forel�pig. Noen priser rundet av litt.

 

Amarok Double Cab Highline 4Motion-Innkoblbar 2.0 BiTDI 163 Hk VAREBIL = 285996,-

Planbeskyttelse Over kant = 6800,-

Kanalr�r med Stigetrinn = 8650,-

Frakt /Omkostninger = 12600,-

Registrering = 69304,-

Frontb�yle inkl montering= 10490,-

2stk Sirius Xenon extra fjernlys inkl montering = 11200,-

Takstativ Thule = 2500,-

Pioner navi istedenfor fabrikk navi. = 15000,-

Parksensor bak = 3800,-

(vet ikke hvilken av de to som kan velges jeg har f�tt pris p�..)

 

Totalt ca 433000 tusen.

 

 

Synes det var dyrt jeg...

 

Tilsvarende Mitsubishi L200 med likt utstyr ble 50 tusen billigere.

Litt i Tvil. Amarok er uten tvil bedre men..

Endret av Arteju
Lenke til kommentar
Del på andre sider

amarok highline innkobl=285 996

dyp sort = 6810

planbeskyttelse over plast = 6800

stylingbøyle=9100

kanalrør med integrerte stigetrinn=8650

solodiesel tanklokk=495

 

registrering=69304

frakt= 12800

 

total pris ferdig levert= 399955

 

skrev rett fra kjøpskontrakten,skal riktignok gjøre litt forandringer men her har du noe å sammenligne med vertfall..

 

ganske dyr pickup men etter å ha prøvdekjørt den var den ganske billig i forhold til de andre i den klassen. ligger endel foran på det meste. får en ganske annen kvalitets følelse med vw også enn med japse pickuper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anngående ekstrautstyr så kan du sjekke litt rundt. Frontbøyle får du billigere andre steder, mener det er Cobra de bruker eller antek.

Dessuten begynner det å komme ekstrautstyr i utlandet. Jeg valgte å vente med alt ekstrautstyr for å se hva som kommer.

Tenkte også selv på parkeringssensor, men glad jeg ikke tok det. Bilen er jo så oversiktlig. Jeg har ikke noe problem å rygge inntil ting, så etter min mening er det overflødig.

 

For Trendline solid innkoblbar, hengerfeste, planinnlegg og beskyttelse under fikk jeg den ferdig på med alt for 350K blankt :)

---------------------------------

2011 VW Amarok Solid

2004 Volvo V40 1.8 Limited Sport Edition

1996 Audi A4 1.6

1992 VW Golf III 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte vel egentlig ikke noe for det. Listepris ferdig på vei var vel 352K når jeg kjøpte den. Så jeg fikk den under med utstyr. Derimot mener jeg de ikke tar noe for installasjon når du bestiller, bare for utstyret. Skal du ha det på etter den er levert så tar de vel for installasjon også.

Skal bla litt i papirene imorgen og se hva det stod der. Husker ikke helt i hodet etter nesten 5 mnd.

 

Arteju:

Anngående fjernlys, har du sjekket hva prisen de tar for selve lysene?? Jeg har fått pris på Hella Rallye 3003 og satt på for ca 8500. Eneste jeg vet er at hella lysene ikke er så dyre, men vet ikke kvaliteten.

 

Ta en titt på http://www.trucker.se er ikke så dårlig pris der.

---------------------------------

2011 VW Amarok Solid

2004 Volvo V40 1.8 Limited Sport Edition

1996 Audi A4 1.6

1992 VW Golf III 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår