gotthard Skrevet Juni 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2011 hva kan feilen være når bilen går på tre sylindere når det er kaldt ute ? (snakker da -5 og nedover). plugger? Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2011 Ja, kan skyldes plugger, lav kompresjon, for mager blanding, dyse som ikke er helt god osv :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gotthard Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2011 ok, motoren går som ei kule ellers, ikke verdens gjevneste kule, men den går bra. noen få ganger henger den på ca 2000rpm, da må jeg stoppe i ei busslomme eller noe å la den gå i ca 5 sekunder, så detter den pent ned og holder seg der i en lengere periode. prøvde en gang og skru av tenningen i fart også skru den på med en gang igjen, etter det har det fungert bra. sammenheng? vel, får handle inn plugger og ta en komp-test amtidig som jeg bytter de, så får vi se om den blir bedre:-) tokk ut en plugg og så for noen uker siden, og den så fin og sjokolade-brun ut, så jeg trur blandingen er bra. Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gotthard Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2011 glemte og skrive at den gir seg etter å ha kjørt ca 1km eller sitti og holdt den på ca 2000rpm i ca 2 min. nå som kulden ar pause merker jeg ingen ting til det. Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg