d2001 Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Kult, første post i Pagani forumet! Bilen ser ut som en flat frosk, og det eneste den har er høy pris og kjøreegenskaper! hehe =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by d2001 Kult, første post i Pagani forumet! Bilen ser ut som en flat frosk, og det eneste den har er høy pris og kjøreegenskaper! hehe =D Og en aldeles perverst høy byggkvalitet... Så en slik på MPH03 i London før jul. Alle små karbon-detaljer og snacks var så nydelig bygd at man kunne grine... Dårlige bilder, but you get the idea: Det sto en Enzo Ferrari like bortenfor, den var bygd som en Fiat Brava i sammenligning. (Men joda, hadde nok tatt den også :D ) Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 fresk ass.. hadde ikke gjort meg no om jeg var pappagutt når jeg får øye på slike ass.. Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 ahhh. fine biler :) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg