mathisenopel Skrevet Juni 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2011 Hei Har en tikkelyd i motor på min avensis 2004 d4d. Tror den kommer fra en ventilløfter som er slitt. Er det noen her som har/hatt samme lyden. All info taes imot med takk mvh Johnny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Juni 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2011 Dette erhelt vanlig på biler generelt når dem har gått ett stykke. Er det veldig høy lyd eller veldig lav? Prøv å bytt olje og oljefilter. Prøv en annen type olje enn det som er på den nå og se om det hjelper. Det er ofte dette har hjulpet mange folk. Hvis det ikke hjelper så er det nok antageligvis en punktert løfter. Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathisenopel Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2011 Er en litt kraftig lyd. skal prøve å bytte til en annen olje når jeg skal ha oljeskift. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurtskjold Skrevet Januar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2012 hei jeg har samme problem med min 2004 avensis,har også en kraftig ulyd som kommer når jeg starter den kald.har du gjort noe med din og hva var problemet ???????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg