rubenjs Skrevet Juni 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2011 (endret) Hei har en a4 1,8 turbo . Lure på om noen har no tips til hva jeg skal sjekke . Biln ladde i dag bare 0,6 og skal ladde 1,4. Under hjul spinn ladde jeg 0,8/ 0,9 . Har fjernet n75 ventiln og har slange direkte mellom turbo og veilskeiten og ble ikke bedre . Men fjerner jeg slangen mellom turbo og velskeiten ladde jeg 1,4 og når topptrykk (1,4 )og faller de ijen såm er en selvfølge . Har sjekket alle klemmer , fjernet dompen . Lure på om noen har idere hva jeg skal sjekke . Gode og dårlig idere takker e for :) Endret Juni 22, 2011 av rubenjs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rubenjs Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2011 I tillegg dør den ut når jeg har gitt trykk i turboen å trør inn clørtsen for å stoppe i et kryss . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2011 Sjekk om det er hull i slanger på trykksiden og vakuum da dette kan gi de symptomer du har. BTW. Heter ikke veilskeiten, det heter wastegate Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rubenjs Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2011 hehe, va de e mente :) men fant problemet , måtte strupe slangen mellom turbon å wg _:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg