RamboEinar Skrevet Juni 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2011 Hallo :) Jeg vurderer sterkt å kjøpe en Camaro 67-68 mod. og lurer på om noen har tips til hva man bør se etter? Hvor er det de ruster lett eller bør se spesielt etter rust ved kjøp? Jeg ser ikke etter en prosjekt bil, men en som er relativt nylig restaurert, trenger ikke være en 100% orginal "Number Matching". Noen her som har noen råd? Hva bør man styre unna osv.? :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monzav8 Skrevet Juli 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2011 Nå er du på rett vei! 1.generasjon Camaro (1967-1970, Ja 69' modellen ble også produsert i 1970) har en tendens til å ruste i gulv (Førerside som regel, men finnes unntak her også), Bagasjerom, indre hjulbuer bak og i nedkant av bakskjermer og framskjermer. De ruster der vann kan samle seg lett! Dette er hvertfall det jeg har sett, og vi har hatt en del Camaro'r på gårsplassen :) Siter Andreas 1978 Chevrolet Monza Spyder (Prosjekt) 1976 Volvo 245 L (Bruksbil/Rullende prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg