nordemoniac Skrevet Juni 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2011 (endret) Hei! Tenker å bytte ut begge hovedlyktene med et par Dectane Dayline SWMB02. Jeg ser det er et par problemer med dette; Den pneumatiske reguleringen av lyktene (0-1-2-3) vil ikke fungere på disse, da den rett og slett ikke har plass til denne enheten. Dette er ikke et problem i den forstand til meg, da jeg bare tar ut disse enhetene, og stripser de fast til fangeren e.l., så jeg kan montere de om jeg skulle ønske det i framtiden. En annen ting; På min bil har jeg en indikator som varsler om en pære er røket, visstnok sitter kontrollen for dette i selve lykta. Er dette noe jeg vil få problemer med på min nye lykt? Noen som vet hvordan man kan fikse dette? Orker ikke å ha en oransje pære lysende til evig tid her... Endret Juni 17, 2011 av nordemoniac Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg