grubbel Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Hei, har nå funnet bil og snakket endel med selger, så den delen virker kurrant :) Vi er litt usikre på hvordan han sikrerer seg å få penger, og jeg sikrerer meg å få bil så ingen blir stående som tapere, finnes det noen som driver med import og henting av biler? mener å huske at det var noe som het noramcar? tips mottas :) så blir det nok vri8'r på meg og :) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 hmm.... sjekk amcar bladet. der mener jeg det står reklame for import. men hvordan bil harru kjøpt deg a??? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Mars 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 hmm har nyeste amcar liggende her ett sted. Kommer bilder når alt er trygt i havn og på skilter :) må bare godsnakke litt med BT først. vet dere hvordan det er med godkjenning av original dekk dim/felg og dempere på veteran? Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 skal vel ikke by på store problemer. har en 69 boble med merkelige hjul/felger (selvfølgelig).var på biltilsynet i høst og snakket med de og det skulle ikke være noe problemer. ta å ring de å spør da! men nok en gang: hvordan bil er det du har funnet? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Mars 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 ford :) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 ok? hvordan dah?? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Mars 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 289 motor og ford 9" bak :) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 lurer du på import fra usa så hør med TETVTEC her på forumet :) mer sier jeg ikke :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Husk at hvis bilen er 71 eller nyere og blir vanlig bruktimportert, skal den oppfylle de kravene som gjaldt i Norge i 71.Dvs orange blinklys,E-merkede seler,reflekser synlig bremsevæske nivå+++ Tar du den inn på 30 års regelen skal den oppfylle de krav som gjaldt i USA den gang den var ny.De kravene oppfyller den jo.Men biler imp på 30 årsregelen skal være i tilnærmet org stand og har bruksbegrensning. Dette blir kansje praktisert forskjellig rundt om på de forskjellige biltilsyn, her i Bergen er de ihvertfall nådeløse mot bruktimp 71 modeller og nyere. Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Mars 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 er en 1973, ble fullrestaurert i 2000, men er litt kutting av hjulbuen bak, samt nye dempere, dekk, bremser etc. Får nesten ta en telefon til BT? noen som har anbefalinger? vet det ble registeret en som ble importert fra sverige nå nylig. den var 1974 Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg