weakzor Skrevet Juni 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2011 Hei. Noen som har forslag til felger og dekk til en Passat 35i? Skal senkes og vil ikke ha alt for store felger. Vil også ha lavprofil dekk til dette. Takk for alle svar på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Juni 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2011 Porsche felger er alltid en fin combo på disse. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weakzor Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2011 Link? evt bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Juni 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2011 Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weakzor Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2011 Ja, det så jo meget pent ut! Andre felger som passer bra med denne typen Passat? :) Vil ha litt å velge i. Men det der så veldig bra ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Juni 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2011 borbet a Brock b1,b2 acev a schmidt moderline,th lines ville vært noen av mine valg Noe veldig utradisjonelt ville vært corvette felger.disse vil kreve custom adapter som koster litt. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weakzor Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2011 Takker for svar :) Skal se litt, så kommer jeg tilbake om det er noe jeg lurer på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg