Gå til innhold

Min Opel Omega MV6

Ranger emnet


Opel_Omega_MV6

Anbefalte innlegg

Fin bil, felgene var smak og behag, jeg likte de dessvere ikke. Sykkel hjul bak på omega er ikke tøft. Og gutter når dere driver med eksos dritt greier ,varm opp til de rødglødene så sprayer du på rustløser rett så sjokkert du metalet så kommer bolter og muttere rett av. uten og knekke osv.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skal si deg at jeg kjører forbi bergen imorgen! er i kvinesdal, sør for stavanger og besøker familien :) men jeg tviiiiler på pappa stopper for at jeg ska hjelpe deg :P

 

E uansett i Stavern på hytta og slapper av så:P Har ikke fått gjort noe mer med bilen desverre. Men får gjøre den ferdig når eg kommer hjem=)

 

Fin bil, felgene var smak og behag, jeg likte de dessvere ikke. Sykkel hjul bak på omega er ikke tøft. Og gutter når dere driver med eksos dritt greier ,varm opp til de rødglødene så sprayer du på rustløser rett så sjokkert du metalet så kommer bolter og muttere rett av. uten og knekke osv.

 

Takk takk:) Blir vel andre felger etterhvert, går for noen kantfelger, men kjører disse ut sesongen ihvertfall. Ska få på noen spacere bak så skal de bli bedre ska du se. Men takker for tipset ang bolter og muttere :D

Opel Omega MV6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har noen gromme spacere til omega b, dette er skrudde spacere som jeg fikk spesial laget i sverige, betalte den gangen 3000kr for de, men du skal få de billigere av meg da de bare ligger her. dette er ikke noe jalla greier, de er ubrukte og har papirer.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har meg og min far fått skrudd litt på bilen igjen. Leita etter eksoslekkasjen rundt manifold, men fant ingenting. Det viste seg å være å være et sprukket rør som går fra avgassrøret fra manifolden. Men da eg skrudde av toppene på motoren og det viste seg at begge toppakningene var tatt kvelden! Ene siden lakk det olje og på andre lakk det vann. Skøt mest sannsynligvis kompresjon i systemet også. Hadde jeg kjørt noen mil til med det så hadde eg sikkert gått rett åt skogen :P Så imorgen fortsetter vi med montere tilbake topper med alt nytt som trengs.

post-23281-13804853415323_thumb.jpg

post-23281-13804853415416_thumb.jpg

post-23281-13804853415455_thumb.jpg

post-23281-13804853415494_thumb.jpg

Opel Omega MV6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår