totta Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 tokk ut tanken på asconan min nå, og begytne pluselig og tenke litt he he he. men hvordan ser jeg forskjelen på en vanlig tank og en insprøytings tank ???? retur finner vell man på de andre også ????? Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 skal vel ikke være retur på tank til forgasserbiler.. Hvis ikke opel har eget system.. hehe :D Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
froorf Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Originally posted by Vantage skal vel ikke være retur på tank til forgasserbiler.. Hvis ikke opel har eget system.. hehe :D tanken på min golf har retur hull. forskjellen på forgasser og insp. tank på golf er vel plasseringen på de respektive hullene. forgassertanken hadde begge hullene ganske høyt mens insp tanke hadde de i bånn, sånn ca. -frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 okey.. mener bestemt min golf ikke har det.. men det må jeg jaggu se etter imorgen.. forgasserbiler skal vel ikke trenge retur iallefall.. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 om det ikke er to uttak rett ved sida av hverandre er det en forgassertank. Du kan bruke ene luftinga helt på toppen av tanken til retur, men tror ikke det vil bli noe greit for din del. Er vel en del bensin som skal igjennom, og da bør du ha 12mm uttak til pumpa, og en 8mm til returen. Dessuten er det skvalpekammer inni "i"-tankene. Ikke lett å komme over en innsprutstank til ascona, men du kan bruke en fra manta med litt modifikasjoner. Ellers er det jo bare å bygge om forgassertanken:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Mars 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 mmmmm da har jeg vell en insprøytings tank og selge da gitt, mmm noen som er intrisert da????? kom med bud, veit ikke hva dette er værd jeg men. vi blir nokk enig Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg