rioi Skrevet Juni 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2011 Har tenkt å kjøpe en slik en til bilen min for å få AUX inngang. Det jeg trenger er altså han-phono til hun-jack. Kluet er at hun-jacken må være innfellbar med feste slik at det blir ryddig å pent. MVH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2011 Du trenger ikke kjøpe den der for å få aux på din spiller, kjøp en slik sak: http://transmedia.mystore.no/ds_product_info.php/products_id/2429 og en aux-kabel med hunplugg i ene enden, klipp av andre enden avisoler og klem på pinner, så trykker du pinnene inn i riktig hull på den blå kontakten ;) Også borer et passende hull (litt trangt) en plass du vil ha kontakten og presser kontakten inn der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2011 Det så meget genialt ut ja. Du vet ratt hvordan man kobler dette å du da? :) Regner med det er kun GND AF-R og AF-L jeg trenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2011 Det stemmer, jord(GND), høyre(AF-R) og venstre(AF-L) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg