Mirus Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 Batteriet på bilen min tok kvelden i går. Skal derfor kjøpe ett nytt. Er det bare å kjøpe ett og kaste nedi og koble på eller er det noe jeg bør tenke på før jeg kjøper? Hvis det har noe å si, så har jeg planer for å koble på ett par forsterkere som antagelig kommer til å suge en del strøm. Dessuten står bilen ute, uten motorvarmer så det må orke en del kaldstartinger i vinter. Noen som har noen erfaringer eller forslag? Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 Optima batterier skal være meget bra til anlegg og start kalde vinterdager. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 22, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 Originally posted by gtpassat Optima batterier skal være meget bra til anlegg og start kalde vinterdager. Hvilken type da? Og vet du noen pris? Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 http://www.gylling.no/optima.htm#Hva%20betyr%20de%20forskjellige%20fargene%20Optima%20i%20forsvaret? http://www.trollhifi.no/hoved/batterier.asp her står litt om batteriene. Hadde redtop før og det var konge, men vet ikke pris. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 Ville også satset på optima yellowtop... ligger vel på ca 17-1800.- vet ikke helt sikert.. Brukte det mye før når æ dreiv på med bilstereo..:D Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 22, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 Takker for tips! :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet September 22, 2002 Rapporter Share Skrevet September 22, 2002 Yellow Top batteriene er mytet mer til de som driver mye med bilsterio. Største forskjellen på batteriene er at yellow top batteriet tåler mange fler utladninger før det taper seg. Mens red topen bare tåler noen ganske få utladninger. Men det er helt klart et bedre alternativ enn noe syrebatteri, vedlikeholds fritt eller ikke... - Chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg