mimi123 Skrevet Mai 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2011 Hei. Har hatt problemer med å starte bilen en stund nå. Den starter helt fint når den har stått en stund, men hvis jeg har kjørt en stund med den og den er blitt varm får jeg ikke startet den igjen når jeg stopper. Da må jeg vente en stund før jeg får den i gang igjen, og da lukter det som regel bensin. Starteren er det ikke noe i veien med, for den går.. Noen som vet hva dette kan være? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2011 Mest sannsynlig får motoren for mye bensin når varm og vil derfor ikke starte. Du skriver ingenting om hvilken bil, motor eller årsmodell det gjelder, er derfor vanskelig å gi noe fornuftig svar. Om injection, sjekk temperaturgiver til ECU. Om forgasser så sjekk om choken henger på. Ellers kan dette også skyldes dårlig hallgiver, som når varm, finner det for godt å ikke samarbeide. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg