Gå til innhold

Ny videoportal motorsportfilmer.net

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Satte i sammen en slags dokumentar om Mads Østberg's tid med Subaru fra 2006 til 2011 som jeg tror

ble ganske heftig :) Bare og slå seg ned og nyte, ligger også to inboarder der fra Rally Hedemarken 2008 som aldri har vært vist før.

Jeg er veldig takknemelig hvis dere deler på FB og andre steder også siden det tok mye tid og lage den filmen her så vil at så mange som mulig skal se den :)

 

 

tn_Skjermbilde%202013-04-10%20kl.%2017.47.21.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Litt forsinka film fra Rally Sørland etter problemer med kamera, først med zoomen på ss4 også når zoomen funka igjen så har jeg plutselig ikke fått film av nasjonal og resten... Men jeg fikk en avkjøring med gopro på ss4 og tok med ganske mange på ss2 og ss9 så det skal være nok og se på alikevel :)

 

 

 

tn_Skjermbilde%202013-05-01%20kl.%2020.40.09.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Film fra den siste NM runden i rally med mye action der Frank Ilebekk i sin Subaru Impreza krasjer i en telefonstolpe blant annet. Det var også en spennende kamp mellom Anders Grøndal og Sveinung Bieltvedt der det skilte tiendeler hele dagen. Grøndal med kartleser Trond Svendsen tok til slutt seieren og gikk forbi Bieltvedt i NM sammendraget. Flere resultater her Poengstilling - Norges Bilsportforbund

 

 

tn_Skjermbilde%202013-09-25%20kl.%2022.30.34.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår