Gå til innhold

Søknad om førerkort kl.B, sperrefrist.

Ranger emnet


pr0xZen

Anbefalte innlegg

Av (anseelig) irrelevant grunnlag, har jeg hatt sperrefrist en lengre periode, og sperrefristen utgår om ca 3 uker. Jeg er inneforstått med at jeg må søke om å få erverve førerkort slik som første gangen (pr. brevpost ettersom det ikke er førstegangssøknad), før jeg kan ta teorieksamen. Vil ha prosessen tilbakelagt snarest mulig - behandlingstiden er vel minst 2 uker, så lurer derfor på følgende:

 

Om jeg sender inn søknaden allerede nå - vil den bli avvist? Eller, vil jeg kunne få godkjent å ta teorieksamen f.o.m. datoen sperrefristen går ut...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår