keon2k Skrevet Mai 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2011 Audi A4 B5 1.8T 1995 + chip Hei! Har nettopp bygget 3" eksos fra downpipen og bak med en 4.25" japsepotte på enden. Lager grom lyd, men ikke nok! Har ingen som helst lyddemper. Men har katalysator, men tatt utav innmaten på den. Står orginal downpipe på den, så den struper jo mye av eksosen i forhold til resten, så jeg lurte på om noen klarer og bygge en downpipe? Eller kan forklare meg, eller finne en billig en på nettet / guide til og bygge selv. TAKK! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2011 Det er turboen som demper lyden, ikke downpipen ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Mai 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2011 japsepotte... skriker! :( Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keon2k Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2011 Hva annet skal jeg bruke da? Gjorde det egentlig bare for lyden sin skyld, kom finere grom lyd enn hva det var med en liten lyddemper + oval endestuss.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Mai 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2011 Trenger ikke en stygg japsepotte for å få fin lyd, mange som sier at et simons effektanlegg gjør jobben bra og høres godt når du gir på.. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keon2k Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2011 Hadde jeg hatt penger til det så :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crabmann Skrevet Mai 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2011 Hadde heller pantet noen flasker da å kjøpt simons :) japse på audi er fy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keon2k Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2011 Skal heller investere i en simons da, når jeg tenker meg om så ser du mye mye bedre ut! :) Forresten noen som vet hva det lille filteret er på dette bildet? http://www.lltek.com/images/undahood/A4_B5_1pnt8T_99501_HP_HI_FLOW_ZUB5-01VRS_Z.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2011 Veivhusventilasjon? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg