Gå til innhold

Min Passat 3BG variant 2001

Ranger emnet


Nikita

Anbefalte innlegg

Tenkte og dele med dere hva jeg har av planer, og hva jeg har fått gjort med min bil i den tiden jeg har hatt den.

 

I første omgang kan jeg legge ut bilde av bilen, fra da jeg kjøpte den i fjor.

 

Her er bilen ifra annonsen, kjøpte den ifra forhandler i Mai ifjor.

77_43574494.jpg

 

77_-459215985.jpg

 

77_661250281.jpg

 

77_784917441.jpg

 

77_1019342918.jpg

 

 

Og her noen bilder fra da jeg kom hjem med den ;)

 

08062010644.jpg

 

DSC004192.jpg

 

DSC004202.jpg

 

Skal straks dra og vaske bilen nå, så da kommer det bilder av bilen slik den er idag, forteller da også om de småtingene som er blitt gjort, skal gjøres, og ønsker om og gjøre :)

Kom gjerne med tips/innspill :D I just love my car <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bilen vasket, og tok i den anledningen noen nye bilder som lovet :)

 

CIMG1495.jpg

 

CIMG1496.jpg

 

CIMG1494.jpg

 

CIMG1493.jpg

 

Foreløbig er det ikke gjort noen kjempe store forandinger, men har gjort følgende på utseende:

- Nye devileyes forran

- Krom LED baklykter

- Krom deksel på sidespeilene

- Krom deksel på dørhåndtakene

 

Har også liggende en vinge som jeg skal få lakkert i sommer, bare høre litt på priser rundt omkring først ;) Og koble til en cruise kontroll jeg har liggende.

 

Har også planer om:

- Sote ruter ( kjøpte dette ifjord, ferdig tilpasset, men oppdaget først nå at jeg hadde fått feil..)

- Kamei øyelokk

- Emblemfri krommet grill

- Grøftelys/Led lys, litt usikker ennå.

- 18-19" Felger

- Tre-interiør innvendig

- Midarmlene

- Ny 2-din spiller ( har før øyeblikket orginalt med kassetspiller :afro )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så sant så sant ;)

 

Noen som vet om høyttalerene i dørene bak er der orginalt, og kan komme på bilen uten at det er noe høyttalere/diskanter der?

Har ikke hatt noe verktøy tilgjengelig så jeg har fått sjekket om det faktisk er noe bak der, uansett er det ikke noe lyd der.

Om det ikke er noe der, om det er noen som kan anbefale noen høttalere/diskanter jeg kan få satt inn ( som da passer inn i de "grillene" som allerede er der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ser jo lovende ut dette!

Når bilen blei kjøpt/bestilt ny så fikk kjøper velge hvor mange høytalere det skulle være. Kansje ble det bare bestilt til framdør? Vet jo ikke om dette er tilfelle me din bil. Når min ble bestilt så valgte kjøper bare å få mellomtone/bass i dørene bak, mens åpninga til diskanten der er tom.

___________________________________

-VW Passat 1.9tdi 4motion 05

-Ford Mondeo 2.0 stv

-Access 250sp 07

-Polaris Rmk 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki. Det er absolutt null lyd i de høyttalerene bak. Vet du om det da er lagt opp noe tilkobling der, eller om jeg må strekke dette også?

Og noen høyttalere/diskanter og anbefale som passer inn, eventuelt hvilke orginale? Har spurt på pris tidligere his VW forhandler, men var diverse forskjellige høyttalere til 3bg'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er usikker på om det er strekt kabler dit. Forhåpentligvis for din del :)

Du kan jo begynne med og se bak spilleren om det går ledninger fra bakhøytalerutgangen. Så eventuellt skru av dørpanel å se hva som er der. Vis det ikke er noe der kan du måle hvor stort element det er plass til. Viktig og måle dybde og.

Lurer på om det er plass til 5,25" eller 6,5" element. Diskanten er vel 1". Megabillig.no har mye billig og bra.

___________________________________

-VW Passat 1.9tdi 4motion 05

-Ford Mondeo 2.0 stv

-Access 250sp 07

-Polaris Rmk 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har bilen vært på Eu kontroll, og fikk 2 feil, selvfølgelig.... Ene var en "1" feil, så skal bytte viskebladene forran, selvom jeg ikke er enig i at de er slitte..... Og en "2" feil.... som da var at hovedlyktene forran ikke var godkjente, og "E" merket.... Dette irriterte meg så det jomet, for det var dette jeg var 100% sikker på at de var, utenom at jeg faktisk sjekket dette selv. Så når jeg kom hjem skulle jeg se igjennom papirene, men de kunne jeg jo selvfølgelig ikke finne.... Så etter 2 uker, og lønningen var på plass, så var jeg millimeter på og bestille nye lykter til nesten 3000kr... men måtte ta en sjekk til :/ Av alle ting fant jeg da "E"merket, men bare ikke på glasset, men på toppen av lykta... Så idag har jeg igjen vært der bilen var på EU, og sa det som det var "Hva med og lukke opp det panseret da?!?!" Han som hadde kontrollen var ikke inne når jeg kom, så en annen ble med meg og så på lyktene, og etter titten, så kom han som hadde tatt kontrollen på bilen min, og til min fornøyelse så fikk han da høre :p Så da var bilen EU-godkjent alikevel :D Og det eneste han sa tilbake til meg var "Har du byttet viskerbladene også?", "Nei" sa jeg da, også fikk jeg papirene på godkjent bil.... Ikke ett unskyld en gang da eller :/ Siste gang jeg bruker de iallefall!

 

Måtte bare dele min første EU-kontroll med min Passat, må jo le i ettertid, men kjente jeg var irritert siden jeg fikk den Ikke-godkjent... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår