Gå til innhold

Planking

Ranger emnet


MacGyver93

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Spiller da ingen rolle hvilken posisjon man har kroppen i, når det er på gelenderet til verandaen i 8. etg. i blokka. Faller man ned så faller man ned, om man planker, stolper, chair'er, fosterstiller, phooner eller plane and simple ligger.

 

KrF som ønsket å forby planking. Makan til tullingpolitikere. Oppmerksomhetssyke mennesker gjør hva de kan for å få oppmerksomhet. Dette plankestyret er ikke mer farlig enn å stå rett opp og ned. Ærlig talt. Er folk virkelig så forvirret av media, at man tror det er farlig å legge seg ned. Slutt å advar folk mot å planke. Det hjelper ikke hva man sier. Disse menneskene vet jo at det er farlig å være på taket av et tog som kan finne på å kjøre. Vedkommende person som falt ned og strøk med i Australia viste nok også svært godt at det å falle ned fra balkongen ville være det siste han gjorde.

2001 Seat Leon4 20VT - Stage 1 ~220HK 0-100 6.64 (GPS målt)

Graphics by Terondo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del, folk må jo få planke så mye de bare vil uten at jeg skal bry meg, men det ser jo ganske latterlig ut :p jeg skjønner enkelt og greit ikke vitsen med det. Hvis det er noen som kan komme opp med en fornuftig / logisk forklaring på hvorfor folk bruker tiden sin på dette, uten å blande inn fritidsproblemene (dette er jo en selfølge at de har), så skal jeg ikke si noe mer i denne saken.

 

Mvh: Mikal B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vell, slik jeg ser det er det vell og få flest "likes" eller kommentarer på de plankebildene man legger ut, og få folk til og le.

 

å si at det er fritidsproblem blir litt feil, for da kunne jo jeg si at dere som skrur dag ut og dag inn, polerer bilene hver dag(for og overdrive) osv, osv.

 

neste kommentar blir sikkert: med skruing og polering gjør man ivertfall noe nyttig.

 

btw: jeg ser på fotball sånn som dere ser på planking. fritidsproblemer, unødvendig, livsfarlig, teit osv. osv.

http://rustent.norwegianforum.net/

1984 golf 2 1,6 cl- ratlook

1985 golf 2 1,6 gl-spiker

mercedes w123 1982- oldschool

toyota corolla- herjebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vell, slik jeg ser det er det vell og få flest "likes" eller kommentarer på de plankebildene man legger ut, og få folk til og le.

 

å si at det er fritidsproblem blir litt feil, for da kunne jo jeg si at dere som skrur dag ut og dag inn, polerer bilene hver dag(for og overdrive) osv, osv.

 

neste kommentar blir sikkert: med skruing og polering gjør man ivertfall noe nyttig.

 

btw: jeg ser på fotball sånn som dere ser på planking. fritidsproblemer, unødvendig, livsfarlig, teit osv. osv.

 

Håper virkelig du tuller nå.

 

Jeg polerer bilen får at den skal se fin ut. Dere planker fordi dere vil få flest "likes" på facebook som du sier.. Vet ikke hva som er verst jeg..

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe.... noe av det som iponerer meg mest er alle dere som hater planking over alt på jord, faktisk gidder å sitte her for å skrive din mening:) hehe get over it...

 

De sitter nok her og kommenterer fordi det er et diskusjonsforum....... ;)

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som kan nekte på at det ser helt idiotisk ut å ligge strak ut over alt mens en annen står å knipser bilder? :p er enig med _MDS_: polering gjøres for å få en bil til å se fin ut :) Planking har ingen som helst mening. Og slutter man å skrur bil, ja da tror jeg jammen meg at bilene stopper opp og! Finurlig fenomen den der skruingen.

Endret av Mikky'en
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og slutter man å skrur bil' date=' ja da tror jeg jammen meg at bilene stopper opp og! Finurlig fenomen den der skruingen.[/quote']

Nja, vet ikke helt det! Omegan stopper selv om jeg skrur sååeh ja..

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår