Gå til innhold

Høyre bakdør i vranglås


Keyakoo

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Dama kjøpte for en stund siden min gamle nissan bluebird '86 som førstegangsbil. Nå har plutselig høyre bakdør kilt seg helt fast. det vil si låsetappen vil ikke opp (bare halvveis) og døra sitter helt fast. Har prøvd å få av trekket, men kommer ikke til med døra lukket. Noen gode forslag (bortsett fra å ramponere døra, så langt tenker jeg selv ;) ) ?

Det har skjedd et par ganger før, men da var det nok å lirke litt i låsetappen. Skulle plukke av trekket og se på det, men kom aldri så langt før jeg solgte den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår