pussywagon Skrevet Mai 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2011 hei ,har en 2001 passat som har lager lyd når jeg svinger.regner med at dette er ytre drivledd. den ene siden har laget lyd i 1 år,mens den andre begynte for 2 mnd siden.er dette kritisk,bør jeg skifte disse? jeg har kjørt med hull i gummi mansjetter i 2år.når jeg skiftet mansjettene,tok jeg av drivledd og vasket di rene ,og monterte di inn med ny drivledd fett. det ble ikke bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mai 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2011 Om du har kjørt i lang tid med ødelagte mansjetter, må du regne med at det kommer skitt inn i drivleddet som så slites. Du må nok bytte drivleddene. Det positive er at du allerede nå har erfaring i denne jobben, så det går enda raskere enn da du byttet mansjettene. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg