stsubaru Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 holder på å renovere min golf 1.6gti har hatt motoren i småbiter... lakker alt, blokk, bunnpanne, ventildeksel, registerdeksel osv.. all alu er høyglanspolert, vannpumpe, oljefilterholder, topp, innsugsmanifoild osv... har også skiftet alt av lager og tettinger, har også montert dobbel topp pakning. har laget motorfester av teflon. motor rommet er også renovert ledningsnett flyttet ut i venstre skjerm, vannkasse fjærnet osv... utvendig er dørhåndtak, emblemer, blinkelys osv fjærnet. krom fangere er på vei... 14" høyglanspolerte orginale gti felger. innvendig er bilen helt ribbet. bur, sparco stoler, dørtrekk i eloksert alu også holder jeg på å lage nytt taktrekk. jeg mangler en del ting for å fullføre.... eksosmanifoild fra 1.6 td turbo fra en eller annen bil med lavt motorvolum... eks: rs-turbo, uno turbo osv... intercooler. corrado dashboard med klokker å varmeapparat. trenger coilovers spindler og bremser fra corrado sånn at jeg får skive bremser bak. så hvis noen har deler så ta kontakt!! skal komme med bilder av prosjektet så fort som mulig. mvh S. Tjosaas Siter if it doesn't blow it sucks!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Er det en orginal Golf 1 GTi med 1,6l motor, skulle du hatt smekk på fingrene for å ødelegge slikt ;) Er samleobjekt, og høy prisklasse for et strøkent eksemplar av denne bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Takk for at du ringte tidligere idag Stian.. fikk noen flere ideer til mitt prosjekt. Håper du får muligheten til å legge ut litt bilder etter hvert. blir bra dette. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 genialt stian! æ har ordna server til å legge ut bildan på.. så du må bare knipse å si ifra! -bjørn- Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stsubaru Skrevet Mars 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 bilen er ikke en orginal gti... men motoren er en gti 1.6 har to sånne motorer :) Siter if it doesn't blow it sucks!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.O.M.P. Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 blir bra dette, kom med bilder så fort som mulig Siter - 98 ITR - 00 Civic Vti - 77 Civic 3d 1,2 (prosjekt, trenger motor) - 95 Astra 1,8 16v GLS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg