Henrik_H Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Heisann.. Jeg trenger en grill til min Golf 1! Noe annet en emblemfri er egentlig utelukket! Noen som har??? Trenger sårt.. ;) Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Originally posted by Henrik_H Heisann.. Jeg trenger en grill til min Golf 1! Noe annet en emblemløs er egentlig utelukket! Noen som har??? Trenger sårt.. ;) Har både gti og vanlig 2/4 lykters Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_H Skrevet Mars 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Har både gti og vanlig 2/4 lykters Hva mener du med vanlig? original? hvis du har en emblemfri så tar jeg den.. bilde? Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg