kirkiee Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Noen som vet om det går ann å bytte ut motoren i en 460 med en annen motor fra volvo? Noe som er litt sprekere liksom... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Renault 5 Turbo da? Skal visstnok være litt mer solid bygd enn den som sitter i 460T, selv om det er samme motor hovedsakelig. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kirkiee Skrevet Mars 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Tusen takk for ditt svar:) Skal undersøke og se hva jeg får til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kirkiee Skrevet Mars 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Meneh er det vanskelig å gå tak i en slik motor? Har sett litt rundt hos bilopphuggere men har ikke funnet noen, noen som vet om?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 jeg har sett 480 ombygget med b23et (da i svenske annonser). den bilen var riktignok bygget om den del med 960 multilink bakhjulsoppheng, rwd, etc. det var en bilcross bil elns, som de skulle ha 50 lapper for. men det er nok for mye jobb for deg, pluss du får det neppe godkjent til vei. jeg vet ikke om du kan montere feks 850 motor. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg