Gå til innhold

Beste luftfilter?

Ranger emnet


alexanderb

Anbefalte innlegg

Hei godtfolk, sitter å skal bestemme meg for nytt luftfilter, men sliter litt med hva jeg skal velge.

 

Har tenkt å kjøpe et vanlig innsatsfilter, da jeg mener å ha lest at et konfilter som oftest vil gjøre mere skade enn nytte, dersom man ikke bygger den inn eller noe slikt pga at man bare vil trekke varmluft fra motoren isteden for kald luft utenfra.

 

Men her kommer det store spørsmålet. Vil det bli noe særlig forskjell på om jeg bestiller dette

 

http://www.bsbildeler.no/?pno=107146

 

"Pipercross innsatsfilter - Evigvarende sportsluftfilter!

 

Pipercross sportsluftfilter er det desidert beste panelfilteret på markedet! Filteret er vaskbart og evigvarende, og laget i flere-lag med en spesiell skumtype som gir deg optimal rensing og høy luftgjennomstrømning. Filteret er montert på kort tid - åpne panseret, ta ut det gamle filteret og sett inn det nye... Så er det bare ut å kjøre!

 

Vi garanterer deg økt effekt, men hvor mye effekt du nøyaktig får ut av et filter varierer fra bil til bil... på enkelte biler får man kun et par prosent mens i enkelte tilfeller har vi sett over 15% effektøkning.! (Normalt ca 5-10%!) Du kan få enda mere effekt, og lyd, ut av et Inductionkit/Åpent luftfiltersystem.

 

Har du hørt at et annet filter er bedre?

- Vi selger en hel rekke andre merker også, men har desidert best erfaring med Pipercross - som også brukes av kjente tunere som bl.a. Nismo, Spoon, TRD, TVR, Cosworth Racing, div Formula-biler +++ "

 

kontra et helt standard bosch luftfilter?

 

Eller er det kun prisen og merket som skiller disse 2 fra hverandre? ;)

Endret av alexanderb

Alexander

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår