holra Skrevet Mai 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 Jeg skulle parkere utenfor en dagligvare butikk i dag. Plutselig smalt døren opp på bilen som sto parkert ved siden av den lommen jeg var i ferd med å parkere, og jeg fikk store skraper i siden på fronten på bilen. Personen som satt i bilen var uoppmerksom, og så ikke jeg kom. Jeg så heller ikke at det satt noen i bilen, å at døren var på vei opp. Jeg er usikker på hvem som har skylden i dette, og lurer derfor på om noen av dere har vært borti lignende situasjoner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 Blir nok din feil siden du kjørte og han stod i ro.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 Det spørs. Var du kommet så langt at han kunne sett deg, (omtrent på siden av bilen hans) så er han uoppmerksom. Denne var litt dårlig forklart: i siden på fronten på bilen. Hvor fikk du skrapene, i front, forskjerm eller andre plasser? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holra Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 Hun kunne sett meg ja, jeg var ca midt på bilen hennes. Jeg fikk skrapene ved siden av lykta rett over fremskjermen, samt foran på hjulbuen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Mai 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 For meg høres det ut som idioten som åpnet døren og ikke så seg for sin feil. Man skal bruke almenn kunnskap og ikke smelle opp en dør uten å se seg for. Jeg hadde aldri godtatt noe skadeskyld. Du har ikke gjort NOE GALT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg