Eikaas93 Skrevet April 29, 2011 Rapporter Share Skrevet April 29, 2011 Hei, Har en Audi A3, 1,8T, 2000-mod Som dere sikkert vet, så stikker ikke eksosanlegget ut bak, men bare 2 små potter ut under bilen. Så jeg lurer på om det går ann og demontere eksosanlegget, og forlenge det, og kjøpe en støtfanger med tillaget hull, som eksospotten kan gå ut, som på en normal bil? feks Volvo 850...osv?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terondo Skrevet April 29, 2011 Rapporter Share Skrevet April 29, 2011 Det beste i en sånn situasjon ville være å kjøpe et catbacksystem. Det bytter bare bakpotten. Koster fort like mye å mekke til noe skapelig. Krever selvsagt en fanger med utgang for eksosrør. Kommer til å se smukt ut. Evt. kan du sikkert kjøpe originale pottedeler fra en VAG bil som har utgang bak, som f.eks. den jeg har. Leon4 20VT. Bør være kompatibelt. 180HK 1.8T motor i motsetning til din 150HK, men ellers vil jeg tro det er mye det samme. Siter 2001 Seat Leon4 20VT - Stage 1 ~220HK 0-100 6.64 (GPS målt) Graphics by Terondo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg