mradolf Skrevet April 28, 2011 Rapporter Share Skrevet April 28, 2011 lyktene er helt nye og ligger i esken...skal selge bilen derfor jeg ombestemte meg å montere dem allikevel..veldig pene og gir et nytt utsendet til bilen.høyeste bud...send e-mail til installering@hotmail.com eller ring 96757421 bilde er vedlegges Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.