user_name Skrevet April 27, 2011 Rapporter Share Skrevet April 27, 2011 Hei. På wikipedia så står det at Audi A4 B7 kom med disse motorene: http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_A4#B7_engines Men på finn.no så står flere(nesten alle) 2.0 motorne med enten 130hk eller 170hk. Finner ikke noe sted at B7 motorne kom med 170hk, har finn.no feil? Skulle stått med kW og ikke hk, hadde vært lettere :p Wikipedia sier hvertfall at 2.0 motorne så kunne man velge mellom 96kW og 147kW. Var det ikke bare diesel som hadde 170hk? 2.0L fra diesel har jo 140/170hk. Det vet jeg, for det har jeg sjekket i vognkortet til en kamerat. Kan jo hende noen på finn.no har forvekslet 2.0L bensinmotoren sin for å være diesel :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet April 28, 2011 Rapporter Share Skrevet April 28, 2011 Jeg ville i dette tilfellet stolt mer på Wikipedia. Jeg mener å huske at 2 liter diesel på b7 kom med 140 eller 170 hk. Skal ikke se bort fra at det er samme motor som står i Touran (som også oppgies med disse tallene). Edit: Ser jo nå at du har samme konklusjon. :) Tenker du spesifikt på bensinmotoren? Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
user_name Skrevet April 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2011 Jupp, tenker på om ikke de har forvirret bensin med diesel. Det hender jo at folk legger ut biler med TDI motor under bensin...Har sett det mange ganger nå, søker på bensinmotor også ser man på bilde av rumpa på bilen så står det TDI.. Men ja, får vel stole på wikipedia, eller kanskje spørre om å se i vognkort når jeg ser på bil, for å se om det er 147kW :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjevik Skrevet April 29, 2011 Rapporter Share Skrevet April 29, 2011 du har også muligheten til å se på nettsider som "www.meca.no" der er du info om den bil en kikker etter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg