OdinA Skrevet April 26, 2011 Rapporter Share Skrevet April 26, 2011 Hei hei god kveld godt folk. Har nettopp bytta over til mv6 automat kasse på min 2,5td automat. Problemet er at når eg starter bilen etter på så får eg motor feil lys og bilen ruser seg veldig opp på turtall. Finner ikkje ut ka som kan være problemet og håper at noen her inne har tips som kan oppklare dene forsinka påskenøtten. Siter Opel Omega 2,5TD (sedan) 1994 volkswagen Polo 1,7sdi (stv) 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OdinA Skrevet April 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2011 eg bare bumper tråen min litt eg. Siter Opel Omega 2,5TD (sedan) 1994 volkswagen Polo 1,7sdi (stv) 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Santino Skrevet April 29, 2011 Rapporter Share Skrevet April 29, 2011 Gjorde samme girkasse-bytte selv og ca 1 mnd etterpå så røk hjernen til automaten. Fikk helt andre symptomer enn deg, bilen gikk i nødmodus. Ville prøvd å få noen med enkel diagnose til å lese av hva som kan være feil. Funker sportknappen din når den ruser seg opp og du setter den i drive? Siter Omega 2,5TD Stv Automat - Chip + MV6 Girkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OdinA Skrevet April 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2011 takk for svar. har prata med en kjyndig som skal få tatt en diagnose av den. har faktisk ikkje testa sportsknappen. Siter Opel Omega 2,5TD (sedan) 1994 volkswagen Polo 1,7sdi (stv) 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg