16vturbo Skrevet Juni 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2011 Din bil og ditt valg :) Utrolig at 13'' felger ser så stort ut på slike biler, og hadde jeg ikke vist hvor store felgene dine var og om jeg skulle tippet så hadde jeg nok tippet 15'' hehe :) Stilig bil iallefall, det skal du ha! :D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianØverland Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2011 felgene på bildet er 16", men har mange sett, deriblandt 13" og da blir det veldig lavt. så kan ikke senke mer med mindre jeg har justerbart :) Siter Opel Manta SR 1971 m/ 5.0 L V12 Twin Turbo Opel Olympia coupe m/Yamaha R1 motor "det er viktig at det ryker og bråker" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2011 Da er jeg med deg! Syns den passer veldig bra til de felgene du har bake iallefall :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianØverland Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2011 til fredag skal diffen ut for 4 gang på et halvt år. skal prøve å bytte tilbake til det orginale kronhjulet for å se om det hjelper noe på ulinga ;) så får se hvordan det blir. Siter Opel Manta SR 1971 m/ 5.0 L V12 Twin Turbo Opel Olympia coupe m/Yamaha R1 motor "det er viktig at det ryker og bråker" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianØverland Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2012 da har det skjedd en god del mer :) motoren er kommet ut og er forsåvidt til salgs. ta kontakt ved interesse forstillinga er ute bare noe småplukk igjen nå, så fyker den agårde til sandblåsing har også fått sveist igjen "luftinntaka" på c-stolpen kommer også bilder etterhvert når nye motoren kommer i hus, er litt usikkert enda :) Siter Opel Manta SR 1971 m/ 5.0 L V12 Twin Turbo Opel Olympia coupe m/Yamaha R1 motor "det er viktig at det ryker og bråker" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianØverland Skrevet September 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2012 Da har bilen plutselig fått nytt hjerte! ikke mindre enn en 5.0L v12 fra bmw 750, den har også alpina hjerner så den yter 330 hk. denne skal det monteres 2 turboer på. vi får se hva som skjer med tia =) legger ved et bilde for å illustrere hvor gigantisk denne motoren er. men den veier ikke stort mer enn 200kg! da har det skjedd litt mer, fått demontert motoren litt å begynt å tilpasse, den datt rett på plass etter litt hodebry =) nesten for godt til å være sant da står den i uten hjelp av elefanten fått laga nye manifolder, nå trenger jeg bare turboflenser, og flenser til toppen, sistnevnte skulle skien rustfri lage. nå går også panseret igjen, yiha!! Siter Opel Manta SR 1971 m/ 5.0 L V12 Twin Turbo Opel Olympia coupe m/Yamaha R1 motor "det er viktig at det ryker og bråker" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandisjohn Skrevet September 15, 2012 Rapporter Share Skrevet September 15, 2012 Såpass!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 15, 2012 Rapporter Share Skrevet September 15, 2012 Hvilke flenser er det du trenger? Har rustfrie t25 flenser liggende. Dette blir MEGET rått forresten! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr opel haugen Skrevet September 15, 2012 Rapporter Share Skrevet September 15, 2012 men vil girkassa di tåle effekten du tryller frem med to stykk turboer da ? Siter "DET at noen hater opel over alt annet tilsier jo bare at det er noen her som har blitt frakjørt av en..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianØverland Skrevet September 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2012 Hvilke flenser er det du trenger? Har rustfrie t25 flenser liggende. Dette blir MEGET rått forresten! trenger t4 flenser, de er bestilt :) ellers mange takk :) kassa tåler såppas "lite" effekt som jeg skal hente ut så tror jeg er innafor der. kommer til å lade veldig lite med turboene, for dette skal jo være bruksbilen min så har ikke behov for stort mer enn 450-500 hk :) ( har vell strengt talt ikke behov for det heller :P ) Siter Opel Manta SR 1971 m/ 5.0 L V12 Twin Turbo Opel Olympia coupe m/Yamaha R1 motor "det er viktig at det ryker og bråker" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 15, 2012 Rapporter Share Skrevet September 15, 2012 trenger t4 flenser, de er bestilt :) ellers mange takk :) kassa tåler såppas "lite" effekt som jeg skal hente ut så tror jeg er innafor der. kommer til å lade veldig lite med turboene, for dette skal jo være bruksbilen min så har ikke behov for stort mer enn 450-500 hk :) ( har vell strengt talt ikke behov for det heller :P ) Klart du har behov for V12 og turbo! ;) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet September 15, 2012 Rapporter Share Skrevet September 15, 2012 hahaha, du e gal!! :-) Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet September 15, 2012 Rapporter Share Skrevet September 15, 2012 Bruksbil?! Får man det godkjent egentlig? XD Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianØverland Skrevet September 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2012 bruksbil ja :) man får så å si alt godkjent hvis man bygger etter reglene, å har kontakter som har bygget langt villere ting å fått skilt =) Siter Opel Manta SR 1971 m/ 5.0 L V12 Twin Turbo Opel Olympia coupe m/Yamaha R1 motor "det er viktig at det ryker og bråker" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianØverland Skrevet September 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2012 Klart du har behov for V12 og turbo! ;) turboER :p Siter Opel Manta SR 1971 m/ 5.0 L V12 Twin Turbo Opel Olympia coupe m/Yamaha R1 motor "det er viktig at det ryker og bråker" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg