Gå til innhold

Denver CAU-415 Bilstereo USB problem

Ranger emnet


eirsik

Anbefalte innlegg

Hallo !

 

Prøvde først google men fant ikke noe som beskrev mitt problem..

 

Kjøpte meg en Denver CAU-415 Bilstereo for 2 dager siden, et problem er bare det at når jeg stapper i USB minnepinnen min med 744 sanger på er det kun 23 av dem som Bilstereoen finner og spiller?! Jeg har kopiert alle sangene til pc, formatert USB pinnen og lagt alle sangene innpå igjen å da fant den 34 av sangene. Så jeg prøvde deg igjen å nå er den tilbake på 23 sanger, når det ligger 744 sanger på den, har til og med prøvd en helt annen minnepenn og det er det samme problemet der også.

Er dette et kjent problem eller har jeg bare vært uheldig med stereoen å fikses ved å bytte til en ny?

 

Takker for hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De cd spillerne så har USB inngang klarer ikke å lese så mange sanger omgangen. De klarer bare å lese 99 sanger per mappe og 99 mapper :)

 

Så fordel sangene dine på mapper me max 98-99 sanger på hver mappe, så funker det!

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar gutter!

 

Jeg skal prøve og legge sangene innpå forskjellige mapper som fortalt! :)

 

Det som er så rart er at tidligere hadde jeg en spiller som ligner på ZAP BT7700 bare en billigere verision av den klarte fint og lese alle sangene helt fint.

og jeg har ingen mapper på minnepennen, alle sangene ligger direkte på pennen uten mapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var jeg nett og prøvde og legge alle sangene på forskjellige mapper med max 50 sanger i hvær, å da kom deg opp "No File" på spilleren (?) så jeg for inn og la 54 sanger på pinnen uten mapper, og resten i mapper da fant spilleren kun de 24 første sangene, og da jeg skulle bla blandt mappene på minne pennen fant ikke spilleren noen mapper i det hele, alt den fant var de 24 første sangene som ikke var i noen mappe..

 

Er spilleren min mulig defekt eller?

Har jo fortsatt 14dagers retur rett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har kjøpt den på netonnet.no, så har du 14dager ja.

http://www.netonnet.no/Content/CustomerInformation/PurchaseOnApproval

 

Legg inn noen hundrelapper til og bytt til f.eks. denne isteden:

JVC KD-R412 ...så bør alle problemer være løst, det er en langt bedre spiller på alle områder, og ikke minst langt mer verdig en tjeneste som musikksentral i en 200SX, som det virker som du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar :)

 

Kjøpte den på Teknikmagasinet i Haugesund på Amanda.

Går det ann og leveren den inn og få en ny og håpe den virker?

 

Hentet fra Forbrukerrådet:

Hvis varen har en mangel, kan du kreve at selgeren gir deg en ny tilsvarende gjenstand (omlevering), eller at selgeren retter mangelen. Det er i utgangspunktet du som kan velge om du vil ha en ny vare eller om den skal repareres. Masseproduserte varer som finnes på lager vil det som regel være kurant å kreve omlevert (for eksempel mobiltelefoner).

 

Ja jeg tror jeg skal punge ut litt ekstra for en som fungerer skikkelig, kjøpt en billig en pga litt dårlig råd for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår