toazty Skrevet April 18, 2011 Rapporter Share Skrevet April 18, 2011 ser for meg at vi trenger en ny bruktbil innen 6 mnd kjører nå en astra 1.3 stv, noe jeg hater, den skal bort og vekk. har 2 unger nå, 3 år , 2 år , og om 6-12mnd er nok en til på vei :D men ønsker å kjøpe meg ny bil til sommeren/høsten. bør vær god plass bak til barna, barnevogn og andre div ting. så ser vel egentlig for meg en Smax eller noe i den duren. har vel et budsjett på 2-300.000 og forholdsvis nyere modell, og som er god å kjøre og bruker relativt lite pr.mil , men bør være en grei motor i den slik at far kan kose seg bak rattet istedenfor å irritere seg . noen som har noen forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 18, 2011 Rapporter Share Skrevet April 18, 2011 S-Max er jo grei som du foreslår men sjekk også ut Mondeo mht seteplasser.Eller du kan gå for noe MPV eller SUV greier..... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toazty Skrevet April 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2011 s-max som tiltrekker meg mest, både på motor, pris, plass, og utseendemessig men hvordan er det med touran sammenlignet med s-max på plass? det skal tross alt 3 barneseter med base inn i seterekka. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 19, 2011 Rapporter Share Skrevet April 19, 2011 Tror du kan glemme Touran, blir for smal. En kompis i samme situsjon hadde Mondeo 07, og det går, men han bytta til S-max, og har ikke akkurat angra på det. Prøv og finn en med 2.0D 130/140 hk. 1.8 125 hk går greit men er veldig på og av, slik at bykjøring blir slitsomt Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg