Audi4lifee Skrevet April 18, 2011 Rapporter Share Skrevet April 18, 2011 Har feilsøkt litt på audi 80'n min og funnet disse problemene : -Gassreguleringsspjeld tomgangsbryter -Kortslutning til positiv eller åpen krets -Permanent -Hallgiver -Signal mangler -Permanent -Gasspjelddelement potensiometer -Signal mangler -Permanent hva må jeg gjøre ? takk for svar :) Siter Bil: 1: Audi 80 2,0 2: Audi 80 2,0E Quattro 3: Audi A4 1,6 4: Bmw 518i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 18, 2011 Rapporter Share Skrevet April 18, 2011 Litt lite info om motortype og symptomer, men på en 93 2.0 S med noe lignende pussa jeg litt på kontaktene på gasspjeldbryteren. Signal fra Hallgiveren får du vel bare hvis motoren går Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4lifee Skrevet April 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2011 Det er en audi 80 2,0 liter med 90 hester ( ABT ) problemet er den ikke starter og at den starter bare ved å gi gass hvis jeg starter og ikke gasser litt så vil den ikke starte Siter Bil: 1: Audi 80 2,0 2: Audi 80 2,0E Quattro 3: Audi A4 1,6 4: Bmw 518i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 19, 2011 Rapporter Share Skrevet April 19, 2011 Sjekk kabling til monopointen, høres ut som du har brudd eller dårlig kontakt. Er to gasspjeldpotmetre på spjeldakselen. Disse kan du måle. Sjekk også bryter for tomgang, altså gasspjeld lukket. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg