G_Yog Skrevet April 18, 2011 Rapporter Share Skrevet April 18, 2011 Driver å skifter reg reim på en 16v vw motor og var litt uheldig og fikk rota til timingen. Kamdrevene har stått fastlåst hele tiden, men jeg har fått vridd veiva. Er det da bare å vri veiva tilbake til merket? Noen måter å sjekke at timinga er riktig før jeg starter? Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 18, 2011 Rapporter Share Skrevet April 18, 2011 Bare å vri det, men litt forsiktig. Bør egentlig dreies i rotasjonsretning Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 19, 2011 Rapporter Share Skrevet April 19, 2011 Er det bare veiva som har blitt rotert på så roter den tilbake samme vei som du kom fra, ellers risikerer du å krasje litt med ventilene. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 19, 2011 Rapporter Share Skrevet April 19, 2011 Kamdrev Reimskive Kamkjededrev Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet April 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2011 Takker for svar. Det gikk i orden ;) Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.