Gå til innhold

Hamarsnuten beslagla førerkort pga av bruk av navi utstyr i bil!

Ranger emnet


Helios

Anbefalte innlegg

Originally posted by taxidriver

skulle ha gjort seg å få lappen inndratt fordi man måtte gire:D purken for faen meg begynne å gjøre jobben sin med å ta ordentlig kriminelle istedet for å bruke resurser på drit..

 

skal ikke se bort fra at dette skjer.. dem er gale innpå der.. så dere som skal på TG.. kjør pent :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Det har nok ikke noe med navigasjonen å gjøre dette.

 

Jeg tror han er dårlig å kjøre bil, sikkert stoppet opp midt i et kryss for å "lese" navigasjonen og ikke hatt helt oversikten verken på bilkjøringen eller de tekniske innretningene.

 

Hvem har ikke sett at "gamlingene" stopper helt opp i gata før de kjører inn på parkeringsplassene. De må nemlig finne en plass først før de kommer seg av veien, og mange tror de er fullstendig alene på veien og ikke tenker på at det de gjør kan skape farlige situasjoner for de andre.

 

Surt for stoltheta til som blir hekta for å ikke mestre bilkjøringen, og deretter prøver å lage storm i et vannglass.

 

...tror nå jeg da som kjører nesten helt perfekt:D

 

K

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå var ikke poenget her å beskytte han som mista lappen på noen måte..hehe.. men..

poegnet var det snuten sier her;

— Jo mer slikt utstyr man bruker i bilen, jo større er sjansen for en ulykke, mener Larsen. Han poengterer at alt elektronisk utstyr som ikke opereres handsfree, er ulovlig å bruke for den som fører bilen.

 

og om snuten i hamar skal begynne å tolke det der så bokstavelig som jeg fikk inntrykk av i denne reportasjen kan det bli virkelig spennende.. heh

jeg har blitt stoppa et par ganger i vinter.. den ene gagnen fordi dem mente jeg grisekjørte.. og det var når rompa på bilen skle litt når jeg kjørte igang på blåholke med snø oppå..

 

snuten her er ikke akkruat morro å ha med å gjøre

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang vi (5 biler) hadde en bil aften i Hamar sentrum ble vi fulgt nøye med på av pol10.. sikkert fordi vi var ukjente for dem der.

Da vi dro hjem om natten (kolonne på 5 biler enda) møtte vi en politi bil som bråsnudde etter oss og fulgte etter oss fra Ottestad og helt til Stange. Hvor dem da stoppet og snudde.

Lurer fælt på hva de ville??

Rust er passe dust. lzm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Oshim

En gang vi (5 biler) hadde en bil aften i Hamar sentrum ble vi fulgt nøye med på av pol10.. sikkert fordi vi var ukjente for dem der.

Da vi dro hjem om natten (kolonne på 5 biler enda) møtte vi en politi bil som bråsnudde etter oss og fulgte etter oss fra Ottestad og helt til Stange. Hvor dem da stoppet og snudde.

Lurer fælt på hva de ville??

 

Hvis dere f.eks var 1 i hver bil, og det var for noen måneder siden elns kan det tenkes at snuten ratt trodde dere hadde vært full bil opp til hamar for å bøffe biler. Var en del biler som ble bøffa der for en tid siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

— Jo mer slikt utstyr man bruker i bilen, jo større er sjansen for en ulykke, mener Larsen. Han poengterer at alt elektronisk utstyr som ikke opereres handsfree, er ulovlig å bruke for den som fører bilen.

 

Blir no dritt å prøve å bruke vindusviskere, elektriske vinduer etc på Hamar i framtiden da.......

 

Men han som hadde ringt til politiet og opplyst om kjøringen var jo en politimann som var busspassasjer i bussen bak.Lurer på hvor nærme den bussen lå?

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn generelt vil jeg si meg enig i politiets reaksjon på å bøtelegge når bilfører opptrår uaktsomt (les: vinglete kjøring). Reaksjonsmåten er vel her det essensielle, at han får et forelegg på 4500,- (!) samt beslag av sertifikat. Han betaler deretter, og mister førerkortet i 4 måneder en gang til! ETTER at han fikk det tilbake... Hadde holdt med 1000,- i bot, der bøtenivået starter.

Høyst kritikkverdig, man får jo bedre behandling om man blir tatt med heroin på lomma :mad:

 

 

Ellers vil jeg bare si at selv om man har navigasjon osv i bilen, skal man allikevel opprettholde aktsomheten og konsentrasjonen i trafikken. :)

 

 

Originally posted by NoLimit

 

skal ikke se bort fra at dette skjer.. dem er galt innpå der.. så dere som skal på TG.. kjør pent :D

 

 

Hehe, vi får se da ;)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår