Hansen89 Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2011 Tenkte å starte å fikse opp vinterfelgene. Er noen helt standar kjedelige alufelger.Litt kantkjørt og ripete fra forje eier. Så tenkte bare å pusse dem ned og lakke dem svarte med rød stripe rundt eller noe, Hvertfall etter annet rødt. Så det matcher interiøret og GTI grillen på Poloen:D Men hvor grovt pusse pappir burde jeg begynne med? Skal lakke dem med spray boks så er vel fordel å lage et godt grunn arbeid tenkte jeg:) Tar mer en hjertelig i mot tips og triks. Skal se om jeg får tatt noen bilder av dem og lagt ut:) Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2011 Fått tatt bilde av vinterfelga da. Ble veldig usikker på hva jeg ville gjøre med dem da. Er rett og slett helt grusome felger!! hehe Men hva sier folket til å lakke dem svarte? Da forsvinner dem jo hvertfall litt med dekket, hehe Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2011 (endret) Farlig å sitte på Google og søke:O Kom over midtarmlene til Poloen. Noen som vet hva det koster på Møller i forhold ebay? Kom på under 500kr med gratis shipping fra ebay. Endret Mai 22, 2011 av Hansen89 Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terondo Skrevet Mai 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2011 Du tenker da å fikse de opp og lakke de til noe slik? Siter 2001 Seat Leon4 20VT - Stage 1 ~220HK 0-100 6.64 (GPS målt) Graphics by Terondo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2011 Akkuratt som jeg hadde tenkt meg det:D For vi se om jeg klarer og gjøre det like bra i virkeligheten da, hehe Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2011 Vasket bilen her i går sammen med dama så da fikk vi Prøvde produktene fra Turtel Wax som jeg hadde kjøpt. Prøver Turtel Wax siden dama jobber på Clas Ohlson så får litt rabat på det da:) Ble ganske fornøyd med resultatet. Aldri vært så utrolig nøye med hvordan produkter eller hvordan man vasker bilen siden jeg så og si har bare hatt biler som er eldre enn meg:) hehe Så får prøve og holde Poloen så blank og fin så lenge som mulig:) Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Mai 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2011 (endret) få bort alle emblemer og vindusvisker bak så blir rumpa fort mye penere;) Endret Mai 22, 2011 av askoy_s40 Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2011 få bort alle emblemer og vindusvisker bak så blir rumpa fort mye penere;) Ja, fult klar over det, bare få overtalt dama. Har tråsalt kjøpt bilen sammen:) hehe Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet Mai 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2011 Neeeei, vettu hva! Du må ta ordentlig vare på Poloen! Følg lista mi du! ;) -Vaske motor: Plastposer over alt elektrisk Shit-fjerner, la være på i ca 1 min Spyl av med vann fra hageslange, ikke høytrykk! Vaske lakk; *2 bøtter *Dekk bilen med såpevann, spyl av. Nå blir det 80% mindre riper når du begynner å skrubbe bilen. *Vask *Vaske felg *Poler ruter på ut- og innsiden. ( Pass på sotete ruter, ammoniak-vaskemiddel skader) *Clay *Polish *Wax Resten; Støvsuge inni. Vaske alle kriker og kroker. Polere eksos ( Hvis chrome). Børste luftventiler med malepensel, vask over dashbord. Anbefalte produkter for prosessen; http://image.superchevy.com/f/8989288/0606sc_03_z+car_waxing_basics+mothers_clay_bar_kit.jpg http://www.autoglym.com/enGB/product-proddetail.asp?v06VQ=HH&Range=1 http://www.autoglym.com/enGB/product-proddetail.asp?v06VQ=LGG&Range=1 http://www.autoglym.com/enGB/product-proddetail.asp?v06VQ=HD&Range=1 http://www.autoglym.com/enGB/product-proddetail.asp?v06VQ=FE&Range=1 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/24-MICROFIBER-AUTO-DETAILING-TOWELS-16-X-16-DEEP-PLUSH-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem255ec32f62QQitemZ160503639906QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2011 Vasker jo akkurat på sammen måte med to bøter osv da Jazzin:P Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet Mai 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2011 Altså, da håper jeg du hadde fler produketr enn de du tok bildet av? :P WAX IT WET? Really?!! xD Du må jo hvertfall ha polish og vanlig voks. Wax it wet duger bare til å få delig look på dekkene ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2011 Hadde vann også;) Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2011 La merke til at er litt høyde forskjell fra hjulbuen og ned til dekket! Bilen skal jo være oeginalt senket litt i forhold til orginal polo, kan det ha seg at dem har klart og montert feil fjærer? Skal på møller neste uke med bilen får å få reserve nøkkelen som dem hadde rotter bort. Så da får dem se på det også!:) Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2011 Dama var en tur på butikken i dag. Også når hu kom ut igjen så sto det en kar og så på bilen. Da hadde ei dama kjørt inni rumpa på bilen og stukket av. Han hadde skrivd opp regnr hennes så en kjap tlf til vegvesenet så fikk jeg adresen. Fikk skrivd skadde melding og alt men gamle dama mente hu forsatt ikke hadde meret noe. Men da blir det en tur til lakkerern og få en takst på dette og lakkert rumpa på nytt:) Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzin Skrevet Juni 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2011 Faen ass, det er verste marerittet.. Idioter som kjører inn i bilen når den står parkert, og stikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg