Svein-Erik Vatle Skrevet April 16, 2011 Rapporter Share Skrevet April 16, 2011 Finner ikke vag-com tilkoblingen på min Audi A6 2,6 quattro. Noen som har noen forslag, har kikket de mest vanlige plassene, men finner ingen tilkobling. Svein Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arius Skrevet April 16, 2011 Rapporter Share Skrevet April 16, 2011 Skal være i reléboksen, venstre side(kjøreretning) i motorrommet. En sort og en hvit kontakt. Siter [Audi 90 Sedan 88 2.3 10v Q] [Audi 100 Sedan 94 2.5 TDi] [Audi S2 Sedan 94 2.2 20v TQ] [Audi S6 Avant 96 2.2 20v TQ] [Audi A8 Sedan 95 2.2 20v TQ] X:[Audi 100 Avant 93 2.3 10v Q][Audi 80 Avant 95 2.0][Audi S4 92 2.2 20v TQ][Audi 100 94 2.5 TDi] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 16, 2011 Rapporter Share Skrevet April 16, 2011 http://www.bilforumet.no/bilmerker/audi/audi-diskusjoner/175763-guide-feilkodeavlesing-uten-vag-com.html#post1955420 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein-Erik Vatle Skrevet April 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2011 Hei og takk for svar. Har vært oppi motorrommet flere ganger, også under det dekselet som dere beskriver, men må ærlig innrømme at jeg ikke finner tilkoblingskontakten der? Skal forsøke å få tatt et bilde av releboksen i motorrommet og publisere her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 16, 2011 Rapporter Share Skrevet April 16, 2011 Skal være i den relébokser på førersiden rett i underkant av frontruten på C4.På senere modeller står pluggen ved panseråpneren eller i midtkonsollen. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein-Erik Vatle Skrevet April 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2011 Supert. Da fant jeg den. Letet etter en kobling på størrelse med scart kontakt, men denne var jo mye mindre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein-Erik Vatle Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2011 Sist jeg trengte hjelp fikk jeg jo flott hjelp gjennom dette forumet fra flere personer. Nå har jeg lokalisert diagnosetilkoblingene, og kjøpt meg verktøy fra http://www.finnfeil.no. Fikk annbefalt disse produktene som jeg har mottatt: Service reset VAG kr. 340,- og en overgangsledning OBD2 til OBD1 Adapter til kr. 150,-. Har gjennomført prosedyren som fremkommer på siden til wwwfinnfeil.no og det medfølgende arket med instruksjoner. Alt ser ut til å stemme helt etter instruksjonene, med unntak av at lysene på verktøyet aldri slutter å blinke etter endt instruksjoner. Resultatet er ihvertfall at jeg ikke får nullstilt det valgte serviceintervallet som ønsket. Har forsøkt mange ganger, men med samme negative resultat hver gang. Har spurt finnfeil.no, og mottok en mail med svar at jeg måtte bare forsøke litt forskjellig prosedyre siden verktøyene er til alle vag-modeller. Da føler jeg det begynner å bli litt vilkårlig hvordan jeg skal få dette til :-( Er det noen som har forsøkt å nullstille med et slikt apparat med vellykket resultat, og som har noen tips og råd? Hilsen Svein-Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg