hawk602 Skrevet April 14, 2011 Rapporter Share Skrevet April 14, 2011 (endret) da jeg skulle jekke opp bilen( mondeo 96 stv) for og sette på sommerdekk gikk jekken gjennom kanalen...må selvfølgelig bytte kanalene men det jeg lurer på er om dette er akutt?? kan jeg kjøre en stund med råtne kanaler?? det er også endel rust/hull på baksiden av kanalene langs falsen,dvs mellom kanalen og bjelken på en måte..dette er vel ikke endel av kanalen,men ytterkant av gulvet??? føler at dette muligens er et dumt spørsmål men jeg spør allikevel mvh bjørn Endret April 14, 2011 av hawk602 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2011 Du kan ha 25cm med rust hvis det ikke er noen skarpe kanter. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg