NothinDoin Skrevet April 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2011 Fått på girkassen nå. Har ikke skrudd på akslene, men nå sviver "koblingspunktet for akslene" rundt på i gir, og stopper fint når jeg tar inn clutchen. Skal sette på drivakslene i mårra etter jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zebbe Skrevet April 28, 2011 Rapporter Share Skrevet April 28, 2011 hvordan gikk det? ble stille her :P fant du ut feilen? =) Siter What About the good things Hitler did?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NothinDoin Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2011 Fant ikke ut av feilen nei, men bilen går nå. Mistenker løse drivaksler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 og det tar sånn ca 5 minutter og sjekke........... Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NothinDoin Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2011 Mm, men tenkte ikke på det før etter jeg tok av girkassa første gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2011 Mm, men tenkte ikke på det før etter jeg tok av girkassa første gang. Jeg nevnte det jo som svar nummer 5 i tråden din, og du har vel skiftet girkasse to ganger etterpå. Uten å sjekke drivakslene ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NothinDoin Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2011 Tok av kassa før jeg posta tråden :) Men ja, jeg dreit meg nok litt på leggen, hvis det var det du ville fram til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2011 Neida, ville bare påpeke at det er fornuftig å først sjekke det som kan sjekkes på minutter for å utelukke enkle feil først. Men nei, var ikke vondt ment på noen måte :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg