Gå til innhold

Motering av "Solbeskytter"en til Bilextra

Ranger emnet


Paskrede

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

I dag var eg på handletur:

 

Blei innkjøpt sotefilm til baksete-rutene og "solbeksytter" til bak ruta. Her ville eg ha det mørkt og fint, men uten å sote med vanlig film. Da eg ikkje vil ødelegge varmetrådane. Tenkte på å kjøpe rullegardin, men den måtte skruast fast noko som eg ikkje ville. Då såg en den; "Solbeskyttaren", skulle vere enkel og grei å feste på ruta vart det sagt.

 

Men når eg kom heimat og skulle feste den, så var det noko som gjekk galt!

1. Eg er en idiot når det kjem til bil.

2. Der var ingen bruksanvisning p åå feste den.

3. Eg prøvde å feste den uten hell... la den berre på ruta op så datt den av igjen :roll:

 

 

Så, noken tips på kva eg har gjort feil, evnt. korleis denne skal festast?

 

Btw: Usikker på om dette er rette plassen og poste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Å legge sotefilm på bakruta har eg høyrt at skal vere umuleg å få fint, har eg forstått feil?

 

La foresten sotefilm på baksete-rutene. >Dette vart vel ikkje heilt godkjent, litt brettar og ein del bobler. Noken som har tips for å utbetre desse`? eller er det berre å prøve på nytt. Litt skeptisk til det. Veit ikkje om det er vanleg; men brukte 6-7 timar på to ruter-....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viss du har ein sotefilm så ikke er alt for tynn kan du bruke ei hårføne eller ein varmepistol ( viss den er tynn krøller berre dritten deg så) og varme opp plassen der boblene er så går mesteparten vekk 6-7 timar e lenge på 2 ruter da ;P brukte 1 time på mine bak og dei blei heilt fine uten bobler og bretter , bør helst ver 2 på bakruta så sipper du at dritten bretter seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår